fredag 25 september 2009

Energy and happiness!!!

Åh herregud. Inte för att jag tror på honom... men ändå. Åh herregud.
Konserten ikväll på CSUN var grym. Jag ÄLSKAR konserter, och det skadade ju inte att det var gratis :) India Arie kallar sig själv "inspirational singer" och det stämmer i allra högsta grad! Den här låten väntade jag på hela kvällen, och hon gjorde den som extranummer. Föreställ dig en stor gräsmatta på ett universitet, en ljummen kväll, stjärnor på himlen och en hänförd publik. Magi!! :) Jag tog kort, ska försöka lägga upp dem så snabbt som möjligt.



Nu blev jag påmind än en gång varför jag vill jobba inom musikindustrin. Kan det finnas något bättre än att jobba med än det som skänker mig så mycket lycka och glädje? Jag ska sätta mitt spår i musikvärlden, så Michael kan se ner på mig och dra av en moonwalk i himlen till min ära.

Inga kommentarer: