torsdag 22 juli 2010

Vanilla Bean Frap - happiness in a plastic cup!

Starbucks är härligt! Fina grejer det! Jag har en ny favvis - Vanilla Bean Frappuchino :) Såååå gotte! Det gick förbi tre svenska pojkar när jag satt och sippade kalorier (jag gissar nyblivna SMC-studenter) och de verkade så imponerade av allt. Starbucks, de stora p-platserna, affärerna.... ALLT! Det fick mig att inse att allt här är vardag för mig nu. Lite tråkigt. Jag vill gärna ha besök så jag kan se det genom en turists ögon!

Tänkarboken i högsta hugg! Det är där alla funderingar och tankar och to do-listor hamnar.

Man kan ju undra vad jag tänkte när jag tyckte tallriken platsade i kylen? Blev rätt förvånad när jag öppnade kylskåpet idag.... hrm...


1 kommentar:

Anonym sa...

Frida, vad är det du har i botten på kylen?? Det är ingen ny gurk- eller lökodling hoppas jag? :P Du kanske satsar på Guiness-rekord, det rekrod vi satt en gång i tiden? höhö

Nu ska det skrivas avslutande uppsats på 5 sidor på sommarkursen, sen är den fenito den med, sen är det bara 1 år kvar av studier, jippie!
/Lindgren