onsdag 21 juli 2010

Brunis

Dags att sova snart tror jag... det blev en snabbchat med Marcus. Saknar honom!!!

Imorgon ska jag skicka iväg två CV's och efter det har jag inte direkt någonting speciellt på schemat. På kvällen kanske jag ska kolla på en gratiskonsert här i Santa Monica. Det är två stycken från jobbet... en spelar gitarr och en sjunger... vi får se.

Vädret i helgen ska inte bli lika fint som förra helgen, men lite sol blir det säkert. Måste hålla igång brännan nu :) Jag har inte haft en riktig solbränna sen 2008. Det här året gäller det! :)

Solbränna a la 2007. Då var jag fortfarande ny vad gäller det här med Kalifornien och jag var besatt av solen. Som sagt... man vänjer sig vid allt, och i det här fallet är det nog bra. För mycket sol är aja baja!

Never mind det galna ansiktsutrycket. Jag var full.
(Och nu får jag lite 26-årskrispanik. Jag zoomade på den här bilden. Och mycket riktigt. Mina värsta farhågor besannades. Om jag skulle göra den här minen NU skulle MASSA rynkor synas överallt. Fuck.)

Inga kommentarer: