fredag 9 juli 2010

Ett litet hot och en liten Maria Shriver

Jag och Kelly gick och såg Grown Ups ikväll. Den var sådär.
Mycket händelserik kväll för övrigt. 

Det började med att vi gick några blocks ner till 3rd Street. En snubbe gick plötsligt brevid oss. Jag visste såklart på en gång att han var mysko. Han sa att han var Putins brorsson och när jag bad honom dra blev han tokförbannad och sa att han "is a part of the elite society" och att vi var "motherfuckers" och även att om hans livvakter hade varit där hade de "kicked us". Eh.... ok. Grattis grabben.
Jag hatar sånna här jävla idioter. Jag blir såååå arg och vill att en polis ska komma runt hörnet så jag kan se fanskapet i handfängsel. Jag njuter verkligen av att se puckon i handfängsel. Jävla miffo. Jag vill klå skiten ur sånna här jävla amöbor. Fy fan. Tvi. Jag har verkligen NOLL tolerans med idioter. Man måste hitta rätt balans för man vet aldrig med puckon vad de kan få för sig, men jag har svårt att hålla käften stängd och ilskan i schack. Sånna här gånger vill jag ha en polis i fickan, som man kan ta ut och bussa på alla puckon som går lösa på gatorna. Åhhh... A R G!!!!!

I alla fall... vi traskar in på bion och den första person jag ser är Maria Shriver. Hon kommer från John. F. Kennedy-släkten. Mer känd som Arnold Schwarzeneggers fru :) Hon ser ut som en drake ungefär. S H I T vilka läskiga ögon. Det roliga var att hon hade tappat bort sin väska så hennes livvakter sprang runt och letade. Slutade dock lyckligt, då hon fick tillbaks sin guldväska välbehållen. Hon verkade långt ifrån trevlig....

Det känns som att det var något mer som hände ikväll.. men jag kommer inte ihåg..... nu blir det sova för mig!

Inga kommentarer: