söndag 25 juli 2010

MJ

Jag har precis kollat på "Gone To Soon".
Jag skrev precis en lååång paragraf om vad filmen handlar om och hur skönt det är att se en journalist erkänna att Michael har blivit orättvist behandlad, men jag raderade allt. Det blir som korvstoppning i mitt huvud när jag ser dokumentärer om Michael nu för tiden. Jag vet precis vad jag vill säga nu... men jag får inte till orden. Det är i alla fall över min förväntan hur människor världen över vägrade se sanningen innan han dog, men nu när han inte finns mer kommer RIKTIG fakta plötsligt ut i det fria.

Väldigt få personer bryr sig om den riktiga faktan, men det är ju skönt att den finns att hitta om någon nu skulle vilja veta.


Det kommer ALDRIG FINNAS någon som kommer komma i närheten av Michaels storhet. Det var Elvis och John Lennon innan honom... men jag anser att Michael är större, och VET att i dagens musikindustri kommer ingen nå samma nivå. Det är för många faktorer som ska klicka och det kommer helt enkelt aldrig hända igen. Thrillers försäljningsrekord är G A R A N T E R A T ohotat. 

Inga kommentarer: