tisdag 20 juli 2010

CV-pul

Jag sitter och pillar lite med min CV. Jag har ju lite saker att lägga till nu efter mitt internship på Warner Brothers. Det är inte lätt att få en CV perfekt alltså. Jag gick igenom flera CV's på WB i förrgår för att välja ut vilka som ska få komma på intervju inför höstens internship, och det fick mig verkligen att inse hur viktigt det är med ett CV som STANDS OUT! Måste jobba på det med min...

... för om två dagar har jag lovat mig själv att två ansökningar ska skickas iväg. En till Universal och en till SONY. Nu jevvlar!

Jag idag utanför min lektionssal. Palmer is the shit. Så är det bara. Jag glömmer bort att de är så balla för jag ser dem varje dag, men när jag tog det här kortet blev jag påmind :) Det där rufset på min vänstra axel är tyvärr hår. Frisörbesök? Svar: Behövs. Pengar? Svar: Behövs.

 Fick en gratis Italian Soda på skolan idag... granatäpplesmak :) Bästa bästa när det är tokvarmt ute! Och jag sportade mitt "support our troops"-armband idag. 

Inga kommentarer: