måndag 12 juli 2010

Jag kommer inte till Sverige i sommar som planerat

Om du tar illa upp att svordomar och könsord så sluta läs HÄR. Jag menar det verkligen.

Jävla arsel-hor-kuk-fitt-röv-lärare. Jag har ju planerat komma till Sverige i tre veckor i sommar, och det är i stort sett det ända jag har sett fram emot. Jag hade tänkt boka biljett här i dagarna, och mailade mina tre lärare för att informera dem om att jag inte kommer vara närvarande de två första lektionerna. Jag fick mail tillbaks av den jävla idiot som ska leda min MKT445 klass i höst. Det jävla äcklet säger att han tänker droppa mig från klassen om jag inte är där på första lektionen. Med sin fina engelska och överlägsna ton meddelade han mig att jag förlorar min plats i klassen om jag åker. Budgetkrisen gör så att skolan tvingas dra ner på klasserna så det finns ingen annan klass jag kan ta. Med andra ord. Han, det jävla aset, sätter en käpp i hjulet för mig och mina planer. Han är ett sånt förbannat jävla AS! Jag läste igenom hans klassplan och han tvingar oss köpa dyra böcker och DESSUTOM jävla CLICKERS som man använder i klassen som ALLA ANDRA lärare vägrar använda eftersom de kostar MULTUM. Den här jävla aphjärnan verkar vilja gör allt så jobbigt som möjligt för studenter i sin klass. Det är helt omöjligt för mig att åka till Sverige nu. Mitt visum har gått ut och jag behöver minst 2,5-3 veckor i Sverige för att få ett nytt. Om jag åker förlorar jag min plats i klassen, och då kan jag inte ta examen i december. Jävla förbannade helvete va jag är trött på all jävla skit som alltid går åt helvete!!!!!!!!!!!!!!

Jag är asarg, men jag sitter bara rakt upp och ner och glor. Vad ska jag se fram emot nu? Jag är så less på att alltid få problem vad jag än gör. Jag känner mig skyldig också. Jätteskyldig att jag inte kan träffa min familj. Som att jag är självisk. Jag saknar dem jättemycket. Det är bara pga dem jag åker till Sverige egentligen. Jag ville så gärna. Men i vanlig ordning kör mitt liv vidare och jag kan varken bromsa eller styra.

Inga kommentarer: