fredag 16 juli 2010

Paradise Cove

Underbart härlig dag :) Jag lyckades bränna ryggen, men det blir fint om några dagar! Jag och Charlie gick längs med Paradise Cove-stranden och tittade på hus och hon badade. Jag är badkruka och doppade tårna :) Charlie är terapeut så vi hade långa samtal om allt möjligt. Störtskön dag!

Charlie badar
Det här huset upptäckte vi när vi gick längs med stranden. Det syns inte riktigt på bilden, men det är skitläskigt. Riktig Draculastil. Väldigt felplacerat!
Doppa tån! Det skummade så härligt när vågorna slog in!

Innan vi gick tillbaks till bilen gick vi till cafét/restaurangen på stranden och det måste vara det bästa stället i LA. De har MASSOR med goda drinkar och god mat, och ute på stranden har de solstolar och sängar med parasoll som man kan gå ut och sitta eller ligga på medan man äter. Måste vara grymt på kvällen vid solnedgången! Och jag behövde inte betala för min Cola. Det gillar vi!

Inga kommentarer: