onsdag 8 december 2010

Kläder = motivation

Nu när jag ska börja mitt nya liv med träning behövs det tydligen inskaffas lite redskap. Hantlar, benhantlar (jag tror att det här är långt ifrån korrekt namn på de där grejerna man spänner fast runt ankeln... men ja.. ni vet vad jag menar) och sist men inte minst en sånna dära liten matta som man ligger och tränar på.

Skit i det där det låter alldeles för dyrt och komplicerat. Vi går direkt vidare till det jag känner till :)

Man behöver ju heta träningskläder!!! Jag satsar lite grann på den här stilen.
Jag ska ju naturligtvis inte ha det här "kom-och-ta-mig"-uttrycket över hela fejjan när jag tränar... men bortse från det och checka in kläderna. Rätt nice va?
Va fan har hon på fötterna? Bortse från gasbindorna på fötterna också. Vad ska de där uppfylla för syfte?

Inga kommentarer: