måndag 6 december 2010

Brasiliansk Rövlyftning

Sorry för dålig uppdatering. Min ursäkt är finals och jobb och projektmöten. Soon over :) Faktum är att om en vecka och 2 dagar är jag i Sverige!

Det jag har fått är i alla fall Brazilian ButtLift. Det är ett träningsprogram som jag har velat ha i ett år men inte velat/kunnat lägga pengar på. Så Marcus köpte det till mig :) Han vinner ju på det också liksom ;) Det verkar så uuuuuunderbart roligt!!!!! Jag planerar att starta mitt "nya" liv med en röv på onsdag. Sen är det träning enligt ett träningsprogram baserat på hur min röv ser ut. Det här är ju PERFA! Det står "Decide. Commit. Succeed" på boxen. Nu jevvlar! Det här ska tas med till Sverige så den som vill köra ett pass med mig är välkommen till Dahlbergsvägen!

Hörni, jag har en 10 sidor lång uppsats att göra färdigt idag. Ere kul eller?!
Lite senare idag tänkte jag lägga upp lite bilder från gruppmötet och Swedish Christmas Fair från igår!


Inga kommentarer: