onsdag 22 december 2010

Efterlyses: dygnsrytm

Fasikens va lång tid det tar att få pli på dygnet den här gången. Jag har varit här i 6 dagar nu och det är helt upp och ner fortfarande. Inatt vaknade jag klockan 4 pigg som f*n och läste i en timme innan jag somnade om till klockan 10. Det kanske beror på att jag har blivit sjuk också.... men det måste bli rätt snart för det är sjukt irriterande!

Det räcker med sjukt irriterande saker i mitt liv. Igår fick jag frispel på två personer som står mig väldigt nära. Det känns som att försöka rasera en tegelmur genom att picka med en tändsticka. Varför kan man inte bara mötas på mitten?

Som tur är ska jag träffa Isak, Anna och Ellinor idag. Det blir jag glad av! Jag insåg imorse att det här nog är sista gången jag träffar Anna och Isak innan de antingen kommer till USA eller jag kommer tillbaks till Sverige, och jag har ingen aning när det blir. Kanske har Isak en amerikansk liten polare nästa gång vi ses? ;)
Hoppas han har såhär mycket bus i ögonen ikväll :)

Inga kommentarer: