torsdag 9 december 2010

Bra mat efter träning

Jag resonerar lite såhär. Målet med min träning är allt annat än att gå ner i vikt. Det är min mardröm. Jag vill gå upp i vikt och få en röv. Idag var det mycket styrketräning och inte så mycket hoppande och studsande, så jag hängde med rätt bra och det kändes verkligen i benen och tushen. 

Åter till resonemanget. 

Om man ska få lite junk in the trunk och så där va så måste man säkert äta en massa. Hur ska det annars bli mer av junket i trunken? Jag belönade mig därför direkt efter avslutad träning med megaportion pasta och en bunke glass.... och en munk :) Efter avslutad träning och frossande hade jag säkert fått i mig mer kalorier än jag gjorde av med under stånkandet och stönandet under träningen. Men det är lite skit samma. Muskler bygger man väl i alla fall... eller?
Work out mode!

Inga kommentarer: