onsdag 1 december 2010

Godnatt!

Fan va puckad jag är. Bokade precis upp hela helgen med jobb. Mitt huvud säger att nej nej, det finns ingen tid, men ur käften kommer ett rungande "JA!".... vaffö bli de på detta vise?!

Skit samma. Så då ser helgschemat ut såhär då. Jobb lördag, PLUGG HELA LÖRDAGEN (när jag inte jobbar förstås)! Det här är ett absolut MÅSTE. Jag får INTE spendera en enda sekund då jag inte jobbar med NÅGONTING annat än PLUGG. Jobb söndag, projektgruppsmöte söndag, Swedish Christmas Fair på söndag och PLUGG SÖNDAG! All tid som på söndag inte spenderas jobbandes, projektmötandes eller julmässebesökandes ska spenderas PLUGGANDES!!!!!!!! *bankar in i huvudet*

Snart utexaminerad :) Måste sluta på absoluta toppen :)

Idag kom jag fram till vilken vovve jag vill köpa. Jag vill ha en labradoodle. En svartvit såklart. Han ska heta Jackson och jag ska låtsas att min voffsing är släkt med Barack Obamas svartvita labradoodle, det vore ballt ;) ;)

Första december idag. Det är ju härligt utav bara tusan! Jag ska ta med kameran till Sony imorgon och fota julpyntet. De har gjort det så otroligt mysigt! Britney fick en rosa stjärna och Usher fick en silverstjärna. Jag har en silverjulgran på mitt skrivbord :) Önskar att jag kunde se julkalendern, fast det brukar bli en besvikelse i vilket fall som helst. Allvarligt. Vilket år var julkalendern senast bra? Jag håller starkt på Sunes Jul och han den där detektiven som flyger en matta. Va hette han nu igen? Ture Svant? Ture Svante? Svant-Ture? Jag kommer inte ens ihåg vad den handlade om, men pappa var med så jag måste ju heja på honom ;)

Nä hörni. Klockan är bara 2130 men jag är aptrött och ska hoppa i sängen. Jag har förbjudit mig själv att köpa böcker sen cirka tre månader tillbaks, och det är SJUKT störigt för jag har jättesvårt för att somna om jag inte får läsa innan. Anledningen till förbudet är att jag skulle ha färre saker som lockade mig BORT från kurslitteraturen. Jag gick och köpte en bok i alla fall och den läste jag slut på mindre än en vecka.... "To Kill A Mockingbird".... amerikansk klassiker från 60-talet. Snart dags att köpa en ny bok till flygresan. Det blir Ken Folletts nya; första delen i hans serie om 1900-talet. G'natt!

Inga kommentarer: