onsdag 22 december 2010

Berry Merry Christmas

Nu är Marcus påväg i en Blackhawk till nåt ställe i Irak som jag inte kommer ihåg namnet på. Han ska spendera fyra dagar ihop med sina militärer och fira jul så bra de kan med tanke på omständigheterna. Det gör mig såklart lite ledsen att han inte är här med mig eller med sin familj, men på samma gång väldigt glad att han inte är helt ensam på julafton. Nästa jul funderar jag på en liten vistelse i New York, kanske familjen kan möta upp där? Fatta va häftigt! Annars kan vi köra New York-Stockholm-Los Angeles.
Idag fick Marcus mitt julpaket som jag skickade till honom innan jag åkte till Sverige. Det är kanske de konstigaste julklapparna jag någonsin har gett, några av dem i alla fall, men man behöver inte så komplicerade saker när man bor i öknen.
I love my man!

Vår första, och hittills enda julgran på fyra år!

Inga kommentarer: