måndag 14 juni 2010

Tyras.se

Först tyckte jag bloggar var skitdumt, sen blev jag smittad av fenomenet (därav mitt bloggnamn) och började läsa kompisars nätdagböcker. Nu, ca tre år senare läser jag lite olika bloggar, och har kommit på att det faktiskt är rätt kul. Vet inte riktigt varför, det bara är så.

Jag diggar Tyra. Det finns lite olika anledningar varför, men jag kan ju börja med att säga att hon ofta använder väldigt fina ord för att förklara hur hon känner :) Ni som känner mig vet nog vad för typ av ord jag menar :) Ett av hennes senaste inlägg börjar med orden "Förbannade kuk-VM alltså". Och DÄR gjorde hon mig till ett fan!!! Lite längre ner på sidan hittar jag "Jag skulle gå ut och gå en powerwalk, men råkade hamna på Ica. Kom på mig själv stående med en chipspåse och en skvallertidning i handen. Men jag ORKAR INTE GÅ!!!"
Haha! Det är ju UNDERBART!!!!

I LOVE TYRA helt enkelt. Vi tänker likadant, hon och jag! Hon verkar flumma till sig lite då och då, och det har ju aldrig varit ett problem för mig det heller. Dessutom är hon grymt smart business woman verkar det som, och hon verkar vara riktigt hård när de behövs. Sånt gillar Frida! 


Inga kommentarer: