torsdag 17 juni 2010

Lakers vann och jag diggar!

LAKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)
Fan va skönt! De vann över Boston ikväll, det var party i lektionssalarna på skolan. Skrik i korridorerna och härlig stämning :) Mitt team firade att vi leder vårat business strategy game OCH att Lakers vann! Grymt! Det bästa är nästan att jag vet hur otroligt glad Marcus är nu :) Hoppas vi kan gå på paraden nästa vecka!

Påväg till skolan peppade jag mig lite inför midtermen. Ibland längtar jag efter att få köra bil, ENDAST för att kunna poppa musik och digga såhär stencoolt som bara jag kan ;) Undrar vad folk tror när de ser mig digga?


Jag har precis fixat och donat så jag lätt kan lägga upp filmer här. Finns några videos som jag velat lägga upp en längre stund. Bland annat en fin en på Håkan och Peppe när de sjunger karaoke och spelar trummor i vintras :) Kommer snart! :)

Inga kommentarer: