torsdag 10 juni 2010

Hipp hipp hurra och Go Lakers!

För ungefär två veckor sen såg jag ett reportage om en 16-årig tjej som seglar jorden runt helt ensam. Hon har varit ute i fyra månader ungefär. Jag började följa Abbys blogg. Idag såg jag på latimes.com och aftonbladet.se att hon och båten är försvunna och att det sista man hörde från henne var en nödsignal. Hon är så långt ute på havet att det tar minst 2 dagar att nå hennes senast rapporterade position. Jag hoppas verkligen att de hittar henne vid liv!!! Så modig tjej!!

Jag har varit vid poolen idag... pluggade, men bara liiiite. Jag har börjat pluggvägra vissa dagar. Det är skönt att vägra göra "måsten" och jag unnar mig själv att softa lite!
Nu ska jag iväg och träffa några stycken från jobbet på Baja Cantina i Marina Del Rey. Kelly och jag ska dricka några margaritas och heja fram Lakers till en seger! Jag ska ta kort, men ni vet ju hur trög jag brukar vara på att lägga upp dem på bloggen. Jag ska skärpa mig. Aj pråååmiss!

Världens bästa syster fyller år idag. Jag önskar så otroligt mycket att jag kunde ha varit där ikväll och firat dig Cilla. Jag jobbar på det här med beaming, men jag vet inte riktigt hur bra det går. Skam den som ger sig! Jag saknar dig och familjen lite mer för varje dag som går...! Hoppas du fick massor med fina presenter och jag vet att du kommer KNÄCKA som cowboyinna i helgen! :) Ta mycket kort så jag får se!

Nu ska jag käka tortellini (kanske världens bästa mat; den lagar sig själv och smakar som restaurangmat) sen ska jag och Kelly dra till marinan!


Inga kommentarer: