lördag 19 juni 2010

Håkis och Cillis

Marcus kom hem en dag tidigare så efter jobbet igår kväll drog vi till the Glow på the Marriott i Marina del Rey. Vi stannade bara och drack några drinkar (jag har fått dille på lemondrops) och sen drog vi hem. Härligt att ha honom hemma igen. Jag glömde tyvärr kameran igår kväll :(

Håkan - du får knåpa lite till på min gåta :) :) Jag kan säga såhär. Med största sannolikhet tänker du ALLDELES för komplicerat :)
Måste förresten posta det här kortet på min syrra och hennes man. Heta jävlar. Syrran = sexbomb.


Idag lämnade jag in min bil på service och tvätt (ni vet det där erbjudandet jag fick som var så grymt). Nu rullar den finfint, men de hittade ett fel som jag måste kolla upp. Nån jäkla rem och nåt med hjulen.... kommer kosta ca 5000 att laga. Nån som vill kasta den summan pengar på mig? Det skulle uppskattas.
Han som tvättade min bil (både utanpå och inne i bilen) sa till mig att "THIS WAS A VEEEEERY DIRTY CAR". Tur då att jag slapp städa den själv :) Jag skrubbar hellre toaletter än tvättar/städar min bil. Det är ju kanske det tråkigaste som finns.

Nu tänker jag dra till 3rd Street. Jag har jobbat som en blådåre sen jag kom hit i januari och inte haft en enda helg ledig, så nu ska jag köpa en klänning på Forever 21. Det här är sista veckan på ett år som jag och Marcus träffas. Jag ska vara skitsnygg varenda dag!!!!!!!

Inga kommentarer: