lördag 20 oktober 2007

Swing it magistern, fast bara till midnight!!

Mammas recept, Frida kan!

Underbara Katta tog ett oplanerat plurr i badkaret efter några drinkar. Så kan det gå :)

Jack & Katta dansar loss i garaget!

Katt-Chris, Kratta (jag säger alltid fel namn först) och Malin!

Bästa kortet på länge, minus öl-flaskan. I like him!!

Jag kan också göra Ellen Degeneres-tricket!!!

Frida Paulina Karlsson

Men det var fan då va mycket kritik jag fick! Det ser väl vem som helst att detta är en "snow globe"! Pictionary suger. Syrran hade sett, garanterat!

Jadå! Där är han... han den där Marcus, som gör mina dagar så underbara :) Och det är ett peace tecken, inte en sax.

Jorå, vi gjorde ett tappert försök på utgång i förrgår. Det gick bra, tills vi kom till Blue 32 i Hermosa Beach vid 11.00pm och klubben stängde vid midnatt. Så kan det gå ibland! Fick lite kort i alla fall!

Igår var jag hela dagen med Marcus eftersom han (kors i taket) inte jobbade. Fick precis ett mess av honom och tydligen ska han börja vara ledig på fredagar och det är jag med så JIPPI till det!!

Veckan som kommer är för övrigt galen. Take a look!
  • Political Science, prov på tre kapitel.
  • Political Science, rapport på nyhetsprogram.
  • Matteprov
  • 6 mattesektioner à 28 uppgifter att räkna
  • Communication, quiz #3, rapport på skitdålig jättegammal film till på tisdag, "framing"
  • Communication 10. Starta research paper på 5 sidor
  • Psychology. Starta research paper på 8 sidor
Mer kort till folket här nere! Nu ska jag räkna matte så pennan ryker!!!


Malin, moi et Chris!

Pappas flicka!


Vårat sovrum, tre sängar, inte så mkt mer. Jo, en stark Frida!

1 kommentar:

Anna sa...

Frida! Måste bara skriva här! (eftersom du dissar mina mail! *pik*) Lyssnade på Nelly idag, nån låt med f*ck a gay, minns inte! Men så började jag tänka på Stugfesten, minns du?! Stugfilmen och juckmannen i Segaspelet? Alla M&M´s vi åt! Hur vi rostade bröd i ugnen och alkoholmätaren på festen som inte funkade! När vi fryste in cider och högg knivar i dem så det stprutade på hela gräsmattan, i hopp om att bli fulla (det var 2,25%). Det är EN helg och det är bara sjuka saker! Fan vad jag saknar det! :):)