söndag 28 oktober 2007

Party på Les Deux

I torsdags var det utgång i Hollywood med gänget. Killarna höll i vår tradition, tacos-bjudning, så vi förfestade där. Eftersom det är Halloween hade de köpt cupcakes á la scary. De var jättegoda, tills man hade förätit sig och ville spy.

Vilken cupcake ska vi ta, Gino?

Busdriver: recept på fylla

Skrämmande lik fladdermusen på min cupcake

Jag har känt Chris länge och ALDRIG har hon visat detta otroliga partytrick!! Impad.

Jag ska vara uggla när vi ska klä ut oss nästa torsdag, för tydligen kommer det rätt naturligt för mig.
Efter en riktigt rolig förfest drog vi in till Les Deux. Kors i taket, vi kom in på en gång! Grym musik, snyggt stylad utegård, skönt folk och bra stämning. Britney Spears satt på övervåningen. Borde inte hon vara hemma med sina barn?!?

Party-pinglor!


Tyckte jag skymtade Gavin DeGraw i ögonvrån och visst hade jag rätt! Han bjöd ut mig på dejt, men jag tackade nej för jag har redan hittat min prins, Marcus :) Gavin fick veta att jag avgudade konserten i Sthlm och att skivan han släppte är grym! Riktigt trevlig var han i alla fall. Jag funderade på om han har klätt ut sig till troll för Halloween, men det är nog snarare så att han ser ut som ett sånt au naturel.

1 kommentar:

Anna sa...

Hur och varför har ni en uggla hemma?! Sånna djur ska man inte ha i ett hem, Frida!! Hua, bort bort! (Fast du var rätt lik den)

Piisss