onsdag 3 oktober 2007

Miljoner + miljoner = MÅNGA miljoner (i min ficka)

Det gick skitdåligt på matte-provet idag. Ge mig en ekvation jag kirrar den på tre röda. Säg åt mig att göra den satans ekvationen själv, innan jag löser den, och det blir pannkaka. Kommer jag någonsin i mitt liv behöva göra en ekvation? Nej.
Det enda jag kanske möjligtvis kommer behöva bemästra är plus, så jag kan lägga ihop alla miljoner jag ska tjäna :) 457 milj + 10 milj = 467 miljoner. Se! Finemang!

Vaknade inatt klockan 0200 av världens finaste mess från Marcus. Påväg hem från jobbet tänkte han tydligen på mig :) Tänk va mycket ett mess kan göra!

Nu bli det duschen.
Funderar på att klippa lugg igen. Men NEJ det är ju så jobbigt när man stiger upp på morgonen och ser ut som FAN i pallet. Det är ju så jobbigt att behöva platta luggen varje morgon, när den i alla fall krullas upp om någon råkar andas på den under dagen. Men det är ju så SNYGGT när det väl äär platt!!!
Fast jag ska inte klippa lugg. jag vill ha långt, vågigt jämnlångt tjockt hår. Eller...? Det är jobbigt att vara tjej ;)

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja visst är det jobbigt att alla vill andas på en under dagarna!
Alla flåsandes grabbar a la "I´m a slave 4 U"- yeah! :):)
Piiss

Anonym sa...

Klipp lugg för fan! det är mucho sexi!
Va hos frisören juliette, igår! Är kort hårig nu, typ! Nice! Hon är såååå söt och snygg och underbar! och så har hon klippt lugg!!!!! Så sjukt sugen jag me! Förstår dej precis!!

frida kan du inte skicka bilderna som Jenny Backlinder skickade till dig! Du vet den där jag bryter nacken.

Puss på dig min älskling! Hälsa Marcus att jag är din bitch nummero uno!