tisdag 25 maj 2010

Vad var det jag skulle säga nu igen?

Nyss hemkommen från första klassen av min sommarkurs. Det var störtskönt. Vi pratade cost leadership och differentiation leadership och hur dessa två strategier fungerar (och inte fungerar) och lite sånt.... Vi ska leda ett virtuellt företag.... och förhoppningsvis INTE köra det i botten :) Väldigt oorganiserad lärare, men han är ung och har intressanta projekt planerade, ställer HÖGA krav, och drar av några dåliga skämt här och var, precis som jag gillar't! Det här ska nog gå bra. Min projektgrupp verkar bra också! PLUS att mitt individuella project är Warner Bros. Records... kan ju inte bli bättre!

Det var något viktigt jag skulle säga, men jag kommer inte ihåg. I vanlig ordning alltså. Det här händer mig ungefär 23 gånger om dagen. Jag menar att säga något till den jag pratar med, men glömmer bort vad det var, och så blir det ingenting istället. Bra jobbat!


Inga kommentarer: