lördag 15 maj 2010

Det är ju tyvärr så att man måste växa upp någon gång.... lite i alla fall...

Har precis sett Capitalism: A love Story och The Lovely Bones. Den första var bra (om än liiiiite överdriven på vissa punkter) och den andra fetingsög.

Tanken var ju att kuta till poolen idag och bättra på brännan, men solen verkar inte riktigt bestämma sig för om den ska titta fram eller inte idag, så jag stannar hemma innan jag drar till jobbet ikväll.

Pratade med Lindgren i över en timme och det var sjuuuuukt roligt :) Som alltid pratade vi om 2004, och nu har vi planer för vårt gemensamma firande av vår 30-årsdag också :)

Lindgren och jag när det begav sig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket enormt ansikte det ser ut som jag har!! Ingvar "sulan" Carlsson får akta sig, här kommer jag! :P

30-årsfest med 2004-årstema! YEAH! Jag längtar som ett barn vill ha lördagsgodis!! Wieeeeeee!! (fatta vad gamla vi kommer vara då, kommer man orka shaka som förr då? JAAA!!)

Du är bäst,

Lindgren