måndag 31 maj 2010

I'm losing it



Jobbet var ju i alla fall INGEN höjdare den här helgen. Galna, bortskämda, irriterande snorungar på lördagen och äckliga, bortskämda, irriterande vuxna på söndagen. Kockar och diskplockare fulla (höga???) i köket, försenad mat.... you name it. Blä.

Insåg när jag tog det här kortet att jag nästan har bemästrat grimasen som endast pappa och Ellinor klarat av tidigare. Nära i alla fall! Snyggt. Tufft. (Tufft är för övrigt mitt nya favoritord. Riktigt tufft!)

Idag blir desto bättre. Det är Memorial Day så tanken är att man ska hedra de människor som har offrat sitt liv för USA... men jag vill helst inte tänka i de banorna så jag låtsas att det är någon annan rolig dag som jag kan fira. Fira att det är måndag och sol ute eller nåt. Sheri och Chanel är på G så vi ska åka runt och kolla lite lägenheter! Hoppas hoppas hoppas vi hittar något fint :)


Såhäääääär glad är jag att jag överlevde jobbet igår kväll :)


1 kommentar:

Eric sa...

we did really good work last night; these people were really brutal. also, for people who prefer not to think about the morbid side of honoring our soldiers, we also have Veteran's Day.