måndag 10 maj 2010

Stannar i Bakersfield en dag till

Jag gjorde om lite i planerna :) Tanken var ju att jag skulle åka hem till Santa Monica idag, men Marcus undrade varför jag inte stannade en dag till, och jag hade inget bra svar, så nu åker jag direkt från B-field till skolan imorgon bitti. Jag har allt jag behöver för att plugga här, och dessutom är det roligare att plugga här än i min grotta. Här har jag ett stort fönster framför mig, och solljus :)

Jag kommer åka 5 imorgon bitti, och måste vara i skolan klockan 8 på morgonen. Tre timmar, det ska gå. Tog ca 2 timmar att komma hit så..... MEN - jag är ju LIVRÄDD att min bil ska ge upp på motorvägen eftersom den första delen av motorvägen är en ENORM uppförsbacke!!! Tänk om något skulle hända och jag missar min final. Herregud. 

Marcus kommer hem vid nio ikväll, så jag har 11 timmar på mig att plugga helt ostört. Nu köööör vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hann du till tentan? /Lindgren