lördag 22 maj 2010

Change of plans

Det fanns ingen parkering på Mariners Village så jag struntade i poolen, och drog till Starbucks istället. Sippade på en Caramel Frappuchino påväg hem och nu sitter jag i sängen och ska snart börja läsa artiklar inför min klass på tisdag. Har fått en ny lärare, och det var INTE bra. Fan vilken otur jag hade. Verkar vara en slavdrivare. ORKAR INTE!!!!! Jaja..... kommer spendera de kommande sex veckorna läsandes artiklar från Harvard School of Business, planera föredrag och göra grupparbeten på högfart. Måste påminna mig själv att jag är klar i december!!!! Orken börjar sina....

.... kanske beror det på alla tankar som plöjer i min skalle nonstop. Bra och dåliga... men mest bara totalt förvirrande tankar och frågeställningar. Och jag måste gå till läkaren också. Mina p-piller gör mig galen. Ont ont ont. Ibland undrar jag om det NÅNSIN har varit lugnt sen jag flyttade hit. Lätt, lugnt och skönt. Stundtals, visst.... men fan, det är inte lätt att byta land. Inte konstigt att jag har blivit gråhårig och i genomsnitt varit sjuk mer än vanligt. Men men.... jag älskar USA....! Men jag älskar INTE att byta land och bygga upp mig själv och allt runt omkring mig igen....!


Inga kommentarer: