söndag 2 maj 2010

Shit! Snacka om att känna sig skyldig!

Jag har precis införskaffat dessa babies!


Och G I S S A hur skyldig jag känner mig nu!!!! MUCHO SKYLDO! Men jag behöver de faktiskt för mitt internship, så det är ingen onödig shopping. Jag kommer inte ens ihåg hur man shoppar onödiga saker. Anyway, jag behöver något svart utan klack till mitt internship, så jag drog till DSW. Shoe Heaven!!!!! Letade baserat på pris efter något som skulle passa, och sprang på de här små (eller va säger jag, de är ju enorma så mina tår får plats) godingarna. Vet ni vad det bästa är? Jag fick två flugor i en smäll! Med kostymbyxor över dessa ser man inte nitarna och detaljerna, utan bara en svart tråkig sko. Perfekt för kontor. Men jag kommer kunna använda dem till annat också, och flasha nitarna med bara ben. I like it!!! Det känna lite bättre, jag kan tänka att jag får mer för pengarna, eftersom jag kan använda pjucksen vid mer tillfällen. (Post purchase dissonance i sitt esse!!!!!)

Och vilken satans KICK man får av att shoppa!!!! Shit! Jag hade glömt bort hur bra det kändes! Fast kicken ersattes snabbt av ångest eftersom 50 dollar inte längre finns i min plånka. Inte att leka med! I januari nästa år då JÄVLAR! 

1 kommentar:

Anonym sa...

En affärsidé för USA, Skopunkten - man får 3 pjucks för typ 400:-!! Man kanske ska sadla om? :P