tisdag 25 maj 2010

Mackan på snabbesök!

Fick en riktig överraskning igår när Marcus ringde och sa att han var påväg hem :) Underbart att få en kväll tillsammans! Och återigen har besluten ändrats... så nu kanske han inte ska åka till Irak längre. Det gick från åka, till stanna, till åka, till stanna, till åka och nu vet vi inte... it's "up in the air". Han har inget att säga till om heller... så det är bara hänga med i svängarna.

Jag ska åka till Northridge snart och börja min sommarkurs... det känns ok, men önskar såklart att jag bara hade mitt internship :) Hade min andra dag igår, och nu börjar det hända grejer :) Jag älskar verkligen det där stället....!!!

Tog ut pengar för att betala skolan idag, och SJÄLVKLART är dollarn över 8 SEK för första gången på en evighet. FUCK! Fattig is the new rich!

Inga kommentarer: