tisdag 4 maj 2010

Brainstorming is the SHIT!

Ojoj. Nu är det full rulle. Projektarbeten tar så sanslöst mycket tid och kraft, och idag lämnade vi ÄNTLIGEN in våran marknadsundersökning!!! Känns underbart skönt! :) Utan tvekan det svåraste projektet jag har gjort med en grupp hittills, men jag tror vi kirra det!

Innan min sista lektion satt jag och två av mina gruppmedlemmar för en annan grupp och spånade idéer för två annonser/reklamsnuttar vi ska göra. Det är såååå roligt att vara kreativ och brainstorma. Det spårar alltid ur nånstans, och det är då de bästa idéerna föds!!! Våra slogans? Visar de när det är färdigt :)

Imorgon är det fulle rulle i spindelzoot igen. Ska producera text till ett grupparbete....! Solen står som spön i backen här nu, men jag får vänta en vecka till, sen kan jag dra till stranden :)

1 kommentar:

R # B E R T sa...

Hejhej! Har följt din blogg ett tag och jag vill bara att du ska veta att du skriver riktigt bra! Keep on doing your thing! :) Allt fint hos dig idag då? :)