onsdag 22 juli 2009

Nu får det fan vara nog!

Ok. Jag vill inte stöta på mer hinder på vägen nu.
Igår gick min bil sönder. Det var ju roligt. Skitkul, helt enkelt. Det var ren tur att Marcus var i bilen med mig för annars hade jag fått riktig flick-jag-kan-inget-om-bilar-panik. Det kom rök. Det luktade gummi. Det gnisslade. Visade sig vara en förstörd radiator och en servovätska som läckte och brände sönder något gummigrejs. 550 dollar mindre pengar i fickan, och billös till alla delar har beställts och monterats.

Nu, till något mycket trevligare. Marcus bjöd ut mig på en underbar date igår och det värmde i hjärtat :) Han nämnde också en stundande San Diego-resa :) Mycket välkommet.
Världens bästa man.

Ejor och Pernilla a.k.a Rävsaxen kommer hem från Vegas idag. Nu ska jag få höra på alla skandaler! Undrar om Ejor drog en drill i en fontän igen?

Ska lägga in kort snart.... när brudarna kommer tillbaks!

Inga kommentarer: