torsdag 18 juni 2009

Mycket tankar

Det händer så mycket nu att jag inte riktigt vet var jag ska börja.

Vi kan ju börja med det viktigaste. Mina tankar är för det mesta i Sverige, hos min andra familj. Ni som känner mig vet vilka min "andra familj" är. Jag tänker på er och dig.

Har under en längre tid trott att jag ska flytta in i en lägenhet med Emelie den 1:a juli, men igår blev det ändrade planer och nu ska jag hitta en egen lägenhet på 1,5 vecka.

Managementet på nuvarande lägenhetskomplexet är skitstövlar och försöker lura oss på våran deposit på $1,000. I don't think so.

Internshipet med L'Effleur Des Sens tar upp mycket tid och det är riktigt kul. Det är bara det att jag har ingen tid just nu och jag känner att jag inte är lika produktiv som jag skulle önska.

Kan fortfarande inte köra min bil jag köpte i oktober och jag har inte kunnat ta mig till en advokat pga konflikter i schemat med internshipet.

Skolan börjar på måndag, men jag kan inte adda klassen. Får hoppas att jag kan nästla mig in på något vis.

Har varit sjuk igen, med minskad energi till följd.

Funderat över min familj och varför vissa relationer är som de är och vad jag kan göra för att göra de bättre.

Mycket bollar i luften. Tur att man är så grym på att jonglera. Eller inte.
Hur som helst, det kunde vara värre, och det finns ingenting som inte går att lösa.

Inga kommentarer: