onsdag 10 juni 2009

Damn budget cuts!

Jädrans ekonomikris! Fick reda på igår att jag kanske inte FÅR ta klasser på SMC i sommar pga budgetkrisen. Jävla skit. Får se inom en vecka om det löser sig eller inte.
Annars har jag jobbat och jobbat på senare tiden och just nu sitter jag och ringer runt till olika lägenheter i Santa Monica inför flytten. På lördag drar jag och Emelie ut och checkar lyor!
Var på MyHouse i helgen. Första gången jag har varit ute sen i januari eller december tror jag. Det var skitkul! Ska sno korten som Katta tog och lägga upp här. Mådde som en sleten fisk dagen efter, men det är så när man blir gammal :) Det är inte lika kul "dagen efter" nu som det var 2004, eller vad säger du Lindgren? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej, 2004 var man ju omänsklig och kunde leva dagen efter. Urk, vi är gamla nuckor nu, inte villiga slynor längre, hur ska det gååå?

Anonym sa...

Karlsson, jag fick en liten kick när jag läste mitt namn, hihi RULIGT!