lördag 1 december 2007

BIG THINGS POPPIN'

Nu händer det grejer :)
Imorgon (söndag) ska jag åka till Santa Ana och fotograferas :) Pratade precis med John (agenten) som sa att det kommer ta hela dagen eftersom vi även ska fota i PALM SPRINGS!
Wohoooooo!!!!!

Nu till något ännu bättre, som gör mig ÄNNU gladare :)
Jag hade problem med hur jag skulle ta mig till Santa Ana och Palm Springs.... jag har ju som bekant nada bil och Marcus är i Irvine och jobbar med armén. Panik, panik. Katta erbjöd sig att skjutsa (trots att det tar 2h) och jag funderade på att bli ruinerad och låna en bil från Beverly Hills Rent-A-Car. Ingen lösning infann sig.... TILLS MIN TELEFON RINGDE :)
Marcus behöver en kostym till någon ceremoni ikväll så han ska hem hit och hämta den, och i samma veva hämtar han mig och släpper av mig vid min hyr-bil som han har fixat!!! Eftersom han är världens mest omtänksamma människa har han köpt till en GPS i bilen, så jag inte kör vilse i öknen och aldrig mer hittar hem!! Det kan inte bli bättre...!!

1 kommentar:

Anonym sa...

ÅÅÅÅå värsta skoj, LYCKA TILL på fotningen, låter skitkul ju! Trevlig FÖrsta Advent oxå, snart ses vi I hope ;)