lördag 8 december 2007

Ja, men en kniv tar man ju med sig till Taco Bell...

Intressanta saker som hände igår ikväll och imorse:

  • Marcus och jag hämtade mat på Taco Bell. Mycket folk inne på stället, bl a en mysko tant som varken beställde mat eller såg ut att veta var hon var. Hon visste däremot att hon hade en kniv under filten hon bar över armen, för den försökte hon dölja väl.... ingenting verkar undgå Mr. M så han hade koll på situationen och jag var säker =)
  • Marcus försov sig i morse efter att ha jobbat två dygn i sträck. Day and night....
  • ..... och när man är trött är man inte så uppmärksam, så man knäcker sidospegeln när man backar ut bilen ur garaget. Jättebra.
  • Jag tog en promenad i morse och det var ju kors i taket. (Fast när jag tänker efter var det ingen promenad för jag gick bara till Jamba Juice och Pavilions som ligger 500 m hemifrån... men nästan en promenad i alla fall)
Ikväll ska jag försöka pyssla om min sönderarbetade man litegrann... jag ska laga paj till honom och mig och sen ska vi titta på Mayweather fighten på TV. Hoppas pajen blir en hit, jag försöker verkligen lära mig det här med matlagning och sånt... Boxningsintresset är rätt nyfunnet, men jag kan bara skylla på min coola farmor som hellre ser boxning än pussar på tv!

Jag tror inte folket där hemma i Sverige fattar hur mycket jag längtar till julen!!! Ooohhhh va roligt vi ska ha! RÖDBETSSALLAD HERE I COME!!!!!

Inga kommentarer: