tisdag 18 december 2007

En sekund senare...

Usch, nu ångrar jag nästan att jag la upp min flum bild här under, men jag är inte den som är den!!
Katta packar och drar snart... Chris och Eddie har lyft till Tahiti. Gino och Kalle åker till Sverige. Familjen splittras ett tag nu, men i januari bli vi familj på riktigt då vi flyttar in på Marina Terrace! Ska bli mysigt och förhoppningsvis fyllt med många nya minnen att lägga i minnesbanken! Rumsnumret är 456 så Katta inte ska glömma bort det, vi ligger mitt emot Starbucks och tjejerna har majoritet i hemmet, kan inte bli bättre ;)

3 kommentarer:

Anna sa...

Men varför tycker han inte om the Dogwisperer??! Vaffö?
Är det möjligen för att du tycker att han är så okristligt het och sitter och dreggler under programmet? Aha.. jag fattar svängen! Vi har ju talat om detta, EN man Frida, monogami! Heja!

Anonym sa...

Frida!! Hur har du det?? Svart att hora av sig, dom har inge internet och jag har ingen mobil, men ska kopa ett kort och forsoka ringa! Om d inte skulle funka, sa vill jag onska dig en riktigt God Jul!! Hor av mig snart. Massa Kramar fran lillbjornen

Josie1 sa...

Ååå jag vill oxå bo där med er =)

får jag?

GOD JUL