måndag 29 augusti 2011

Missed

Tjopp sa det och så var jobbet klart för idag. Jag förstår fortfarande inte att jag har ett sånt här grymt jobb :)

Michael fyller ju år idag och konstigaste grejen hände när jag kom hem. Jag parkerade röven i soffan och slog på tvåan. Kanal 2. Deux. Two. Kaxi (finska va? Eller?) Näääää men tv'n bestämde sig för att visa kanal 496 istället.... och vad visas där då? Michael Jackson 30 year anniversary concert. Jag är inte den som är den men... var inte det lite konstigt? Joooooooooooooo.
Jag kollade på sista låten, zappade lite och upptäckte att det var MJ-program lite här och var... men jag spelade in istället för att titta. Jag blir bara ledsen.


I helgen är det Labor Day Weekend här i USA så vi slutar klockan 1300 på fredag och är lediga måndag :) Jag gillar't!

Inga kommentarer: