onsdag 22 september 2010

Törd strit and mango, mango, mangos!

Och VEM ser inte jag idag om inte självaste mördaren med stort M. När jag körde längs med Wilshire Blvd såg jag honom kliva in i sin bil. Fy fan. Det hade varit trevligt att köra över "Dr." Murray... men jag höll mig. Hatet bubblade upp inom mig på en sekund ungefär.

Chris och jag har varit inne på Rodeo Drive idag. Gick runt lite... käkade på Happy Hour-stället och drog till Sprinkles och inhandlade cupcakes. Mumma. Vi kunde inte hålla oss för skratt när någon snubbe spelade in en musikvideo på Rodeo Drive. Los Angeles lever verkligen upp till sitt rykte :)

Här är en liten video från stranden förra veckan. Mangoförsäljarna ger sig inte, och vi kunde inte hålla oss för skratt :)


Peter har lite problem med att uttala 3rd Street, och det blir ju inte direkt bättre av att hans sätt att säga det betyder skitgata :)

Inga kommentarer: