måndag 27 september 2010

Samling av bilder från helgen!

Jag på Rodeo Drive. Vi fönstershoppade massa med mycket.

Chris hittade en läcker bebisstol mitt på gatan och posade fint :)

Pavan, jag och Peter utanför Beverly Hills Hotel. Vi var där nån timme eller så. Det var trevligt. Men tyvärr missade jag ett samtal från Marcus samma kväll, och det blev lite jobbigt efter det :( Saknar honom alldeles för mycket!!!!!!

Det där svarta grunket är delfiner. Vi åkte till Zuma Beach i Malibu och där ser man nästan alltid Flipper och hans polare. I helgen var det galet och de hade bebisar med sig! De kommer jättenära stranden och bryr sig inte riktigt om människor. Det är svårt att ta kort då man inte vet när de små rackarna hoppar, så Chris filmade också. Lägger kanske upp den filmen sen.

 Katta har börjat få ordning på sin lägenhet. På det här kortet blir vi tillsagda att se ut som att vi festar och är fulla. I själva verket äter vi och är spiknyktra! Men det är vår hemlis....


Peter och Chris leker superheroes!!


"You are beautiful"


Jag och Chris har konstaterat att klubbar inte är lika roligt som när man var 22 och nu är det mer lounger som gäller :) Här på W med Katta och gänget! Skitrolig kväll!!


Maja tappade klacken och det såg så roligt ut!!


Bye bye Hollywood!


Igår stekte vi på stranden. Jag menar verkligen s-t-e-k-t-e. Det har varit värmebölja här sen i torsdags. Igår var det 38 grader vid havet, och det har det inte varit ens under högsommaren. Idag ska jag till skolan och i Northridge är det 43 grader idag!!!!!!!!

Inga kommentarer: