tisdag 7 september 2010

Fan. Blir håret sämre med åldern också?

Nej hörni. Det här går helt enkelt inte. Jag kan inte ha såhär långt hår längre. Mina toppar ser ut som röv och hur jag än vänder och vrider på det ser mitt hår aldrig speciellt hälsosamt ut. Jag måste nog klippa av en hel del av skiten. Åh, denna SORG!!!!!! Mitt hår är så hemskt tunt. ALLA som nånsin har stylat det påpekar det, och jag vill vända mig om och ge dem en höger. Men det är väl bara att inse. Men hur kort då? Jag gillar inte kort :(

Vart tog håret vägen som växte på min skalle 2004-2005? Undrar om spritintaget under dessa år gynnade håret? Det är kanske DET som är tricket! SPRIT! (Anna - det här är en mycket bra anledning att leka 2004 igen)

RIP my beloved hair from 2004-2005 

1 kommentar:

Anonym sa...

Koooom så leker vi 2004, så får vi tjockt och fint hår! Fast om man klipper kort känns ju håret tjockare, så våga nuuu! Jag har ju typ snaggat mig för nåt år sen! Man såg min nacke, fatta! /Lindgren

Åhh 2004, BÄSTA!