onsdag 8 september 2010

Jäklarns många järn i elden idag!

Hur jobbigt det än är att kliva upp på morgonen (kom hem från skolan 23.00 igår och somnade inte förrän runt 03.00 nån gång) så blir jag alltid pigg och glad när jag är på Sony :) Idag tog jag bland annat lite kort (blink blink Jenny) och snackade om helgen med folk på kontoret. VMA-helgen! Stooor gala på söndag, och det verkar som att det blir lite bus på fredag eller lördag. Vet inte med säkerhet ännu, får nog svar imorgon :)

En annan trevlig nyhet är att Usher har kommit ut med datumen för sin turné och det ska bli såååå kul att se honom live igen. En viss Katta är nog gladare än någon annan ;)

Jag blev kontaktad av en modellagentur idag som vill att jag kommer på möte. Med andra ord - de ska stirra på mig, säga att jag ska gå ner 2 kilo (det kan de köra upp där solen inte skiner) och ta mina mått. Vet inte riktigt om jag vill. Vi får se.

Väntar fortfarande på att höra från Marcus... men håller tankarna i positiva banor!

Chris! Blev glad av ditt mess idag - mycket bra beslut! Boka nu. Sluta jiddra. Kan jag locka med en cupcake och appletini kanske?

Inga kommentarer: