fredag 16 oktober 2009

You can laugh at me... it's ok

Den californianska hösten/vintern är på g och med det menas ungefär lite mindre sol. Eftersom jag bor vid havet kan det bli rätt kyligt på kvällarna. Älskar mina svarta stövlar med inbyggd strumpa som pappa köpte till mig i julklapp förra året, men har varit lite orolig de senaste veckorna för jag har har inte sett dem i min 1x1 meter stora lägenhet.
Men så idag, när jag brottades med spindelväven i en av mina garderober, så står de där, och bara tittar på mig! Det som göms i garderober, kommer upp bakom spindelväven.

Det tragiska i det hela är att det här är ungefär så nära jag kommer känslan av ett par nyinköpta skor. Jag trodde ju att de hade försvunnit i flytten, men nu då, när jag hittat dem igen, kan man ju ta chansen och liksom försöka låtsas att det är nya skor istället.
Helt ologiskt. Men väldigt studentsmart. Fast mest av allt väldigt patetiskt.

Inga kommentarer: