lördag 3 oktober 2009

Haha! Ni gick på det!


Att skriva "nakenbilder" över min blogglänk på Facebook sköt besöksantalet i taket. Skämtar ni eller? Haha!! Som om....

Åkte till Wendell igår. Min klippa till bilmeck, som aldrig går i något annat än slitna jeans, en sliten jeansskjorta och glasögon från 60-talet. Kanske inte helt modemedveten, men en jäkel på bilar!
Så, efter 230 dollar för två dagar sen ser det nu ut som att min AC sabbar nån j-a rem i maskineriet och Jackson skakar och gnisslar. Tydligen kan det vara rätt dyrt att fixa... i nuläget ser det ut som om jag får köra "rutor-ner-metoden" istället för den flashiga AC-metoden. Back to the basics! Jag har redan spenderat 1000 dollar på Jackson under några få månader. Vill inte mer.

10 veckor kvar av den här terminen. Hur sjukt är inte det då?



Inga kommentarer: