torsdag 8 oktober 2009

This is how it went down

Nej men åååhhh! Ser ni min nya gadget? Tack Jossan för att du guidade mig genom blogspot så jag hittade like/dislike funktionen!!! Är det inte alldeles grymt bra? :):):) Kom igen nu folk, like:a och dislike:a så det ryker om det! Ett enklare sätt för er som tycker skriva en kommentar tar alldeles för mycket på krafterna, och även ett sätt för er fegisar som läser min blogg utan att tillkännage vilka ni är att lämna ett anonymt avtryck!! :)

Det blev en händelsrik kväll. Att sitta i en bil med en kärlekskrank Jack, kåt Elsa, hungrig Katta och galen Gino kan inte gå fel.
  • Jag: 50 dollar p-bot
  • Gino & Jack: 3 (!!!!!!!!!) böter (saknad reggskylt och två p-böter) 155 dollar. På EN kväll!!!
  • En sisådär 3 panikbromsningar á la Gino och ett erkännande att "du är nog säkrare i en bil med en annan förare".
  • Pink's Hot Dogs på la Brea. Det tog mig tre år att ta mig dit! En fet korv lastad med Guacamole. Satt som ett smäck. Elsa och Katta byggde servettberg = kräkreflexen aktiverad.
  • X antal Borat-skämt á la "in maj kantri... håårse, dågg den våmman". Alltid lika kul!
Nu är jag hemma. Dags att sova!

Katta, Sara, Jag, Gino, Chris Kalle och Jossan på Mulholland Drive med utsikt över Los Angeles. Det här kortet är taget för en evighet sen.

1 kommentar:

Joey sa...

du och dina vänner är så vackra! har precis hittat dig och jag tycker om det.. like-dislike-applikationen tycker jag också om. you go girl!