onsdag 1 april 2009

Rosas och Rosing

Pratar med Hugo på msn. Han den där Hugo med hundögonen, som inte gillar att bli filmad naken i en hot tub och gjorde succé hos Sveriges svar på Pamela Anderson. Ni vet, vinnaren av kvalitéprogrammet "den rätta för Rosing" :)
Jag diggar Hugo. Han kanske är galen, men han är rätt rolig ändå måste jag säga och han ser till att min syster får sig många goda skratt! Dessutom har hans familj världens rynkigaste hund och bara det är ju häftigt liksom. Det enda som oroar mig lite är hans inflytande på mina tre systersöner. Jag vill inte att de ska gilla melontuttar och maskläppar när de blir stora pojkar... Back off Hugo! ;)

Vad jag har hört har Hugo gått hem hos svenska tjejer, så varför inte pressa kanal 5 att köra en "den rätta för Rosas"? Ni kan ju anmäla ert intresse i kommentarfältet här på min blogg, och eftersom Hugo följer min blogg likt en slav ser han det när han är här och kikar. Eller så vidarebefodrar jag era kommentarer till Mr. Rosin.... flåt, Rosas.
Hugos blogg

Inga kommentarer: