fredag 23 maj 2008

Om jag sätter upp mitt hår....

... och tar kort ser jag ut som min pappa.
På grund av detta blir det inget bild. Det är liksom lite föööör skrämmande. Anledningen till att jag ville ta en bild i första taget var att jag har ett idiot-öga. Det är jättedumt. Det är något som inte står rätt till, och det gör O N T. Ögat liksom... krymper. Fast det känns stort som en fotboll pga svullnaden. Försöker att inte pilla, men jag är rätt dålig på att låta bli. Kanske måste gå till farbror Doktorn, fast det vet jag att jag inte komma göra, för han kommer säkert behöva ta spruta i ögat. Såklart.

Jag, Katta & Gino har varit ensamma hemma ikväll och vi kom på den briljanta idén att vi ska dra med alla på jobbet till Universal Citywalk och bowla. Vi vill bjuda chefen på allt och visa att svenskarna inte bara är bäst på att servera mat, vi är även på toppen när det gäller bowling!

Har köpt biljetter till Stevie Wonder i sommar. Han uppträder på Hollywood Bowl och det är som en sänka i marken, med en scen längst ner, och läktare hela sidan upp. Var det någon som fattade det där?? Hollywood Bowls hemsida, där kan ni se! Utomhus konsert mitt i Hollywood, SWEET!
I oktober har jag, Gino, Katta och Kalle bokat biljetter till Tina Turner! Krutkärringen har bestämt sig för att den 69-åriga kroppen fortfarande klarar av att skutta runt på decimeterhöga klackar, och det ska inte missas! Grymt!

1 kommentar:

Chris sa...

Hallåååå?????? sverige när när när??????

jag vill komma och hälsa på dig då ju kvinna!!!!!!!!!!

Fan va kul med Tina Turner, när är det? biljetterna är väl slut men fan det hade varit kul att komma och hälsa på då ju!!!

saknar er som alltid.

puss puss