torsdag 8 maj 2008

Filmen uppe!

Yes, I did it! Video!



Så, jag kan också lägga upp film! Skam den som ger sig! Stranden i Hermosa sett från Marcus och mitt hotellrum... och sen Marcus då :) Mannen som kanske inte direkt älskar att jag alltid har en kamera riktad mot honom! Bör tilläggas att det här är Marcus innan tatueringen. En efter-bild skulle skrämma livet ur mor och far, så vi struntar i den for now =)

Jag skulle vilja tacka Allers och Allas för deras korsordsbilagor. Tack vara ett mycket slipat och väl övat korsordssinne regerade jag idag på ekonomilektionen! Ett knöligt "economy crossword puzzle" gav mig 16 extra credit poäng i mikroekonomi, vilket V E R K L I G E N behövdes! Tack för det! Kanske kan få A i alla fall. Om jag får A i ekonomi kan jag få A i vad som helst.

RICK-RACK kommer på besök!!! Nu blir det Dahlbergsvägen för hela slanten här på Lincoln Boulevard! Rick-Rack ska bli amerikaniserad :) Och om inte det fungerar så ska vi i alla fall shoppa en massa stora skor och stora kläder! Brorsan kommer hit!!! Wiieeee!


Ellinor, nästa gång är det din tur. Kom nu. Sluta tramsa.

Schemat gjort för sommaren och hösten är klart. I sommar blir det accounting 1. Hösten blir skoj med Math 52, Math 28, Economy 2 och Business Communication 32. Så där ja. När man kör är det lika bra att köra hårt! Work them brain cells, people!!!

Cilla. Hoppas det gick skitdåligt med husköpet. Riktigt jävla illa till och med :)
Åh just det. Pappa är återfunnen. Busen!
Good luck farsan! Du gör RÄTT!

1 kommentar:

Chris sa...

haha var hittade du farsan denna gång då? Kina? =)

Dutti flicka som la upp filmen, vacker utsikt och din fina man!

KUNG med ekonomi-korsorden, e där det löser sig alltid sluta oroa dig för betyg nu. Du VET att du kämpar allt du kan!

Nu ska jag ut i Uppsala solen och låtsas jag är i LA =) haha

Puss, ha en bra helg vännen!