tisdag 13 maj 2008

Hjärnsläpp!

Precis hemkommen från mitt fjärde ekonomi-quiz! JAG KUNDE ALLT! Allt! Jag var så stolt. Skrev på utav bara farten, förundrad och i extas över att faktiskt kunna A L L T! Klar! Dutti Frida.

Sen gick jag ut ur klassrummet och insåg att jag glömt skriva ner A L L A uträkningar eftersom jag med mitt nyfunna mattesinne tyckte de var lätta och gjorde dem i huvudet. Bra. Toppen Frida. Du kunde kanske allt, men du får 2 minuspoäng för varje uträkning som inte plitats ner på pappret. Typiskt. Skitdumt, skulle man kunna säga. Jävlar, är ett annat bra uttryck. Fick högt A på min andra ekonomiuppsats, så det känns bra i alla fall!

Marcus har tydligen täckning i Kuwait där han är nu, så jag fick ett mycket uppskattat mess i förrgår. Underbart! Längtar till nästa!

För övrigt har jag blekt tänderna. Ja, pappa. Jag har blekt tänderna, men du ska se, världen går nog inte under för det :) Alles gut! Jag lever!

Nu blir det matte... prov på måndag!

Inga kommentarer: