måndag 18 februari 2008

Kanjang, Alvedon, Advil, spray, Tylenol! ANYTHING!

Jag har blivit sjuk... igen.
Precis perfekt till en galet fullproppad skolvecka och Las Vegas-resa på torsdag. Fasiken. Det sitter liksom i lungorna... inte ens i halsen... nu börjar förkylningen komma också. Och som om inte det räckte har jag inte sovit ordentligt på en och en halv vecka. Ryggen och min madrass bråkar. DESSUTOM blev jag biten av en spindel för 2 veckor sen, och nu tror jag att jag har blivit förgiftad.
Har suttit med otroligt tråkiga Biology 9 nu i hundra miljoner timmar. Jag vill plugga matte hellre... hur stört det än låter. Biology är bara för min GE, och tur är det... när det är över, om 7 veckor, blir det aldrig mer naturämnen... eller jo, geografi med lab, men det verkar skoj... och när DEN är över är det bara businessämnen kvar... I LIKE.

Vill att tiden ska gå snabbare. Idag har det gått en vecka sen Marcus åkte, men det känns som en månad.

Inga kommentarer: