tisdag 5 februari 2008

En sån här jobbig dag..

Idag har varit en jättejobbig dag för det känns som att tiden bara försvinner nu när lördag närmar sig och det är svårt att hitta kvalitetstid med Marcus. Jag vill inte att det ska bli lördag, och på samma gång vill jag att allt bara ska dra igång så han kommer tillbaks snabbare. Det känns så konstigt; vissa stunder känns det ok och nästa blir jag jätteledsen. Det känns som att jag blir ensam på något vis, fast ändå inte. Jag har ju massa folk runt omkring mig, men det blir ändå så tomt utan honom.
Ja, som sagt, en dålig dag.

4 kommentarer:

Mrs Thinkalot sa...

Låter som en klysha, men efter regn kommer solsken... Kanske kommer det något gott ur detta i slutändan? Jag tror att det är det bästa sättet att se situationen på i alla fall. Kramar från kalla sverige

Anna sa...

Joo, det avsnittet har redan varit! Det var typ det första :) Hon intervjuade en tjej som blev playboy-brutta när hon var 18 sen fick hon hiv och nu är hon muskelbyggare, såg och lät förjävlig! Fan ett rysligt bra program! Vi måste höras i helgen, jag rings! Puss

Anonym sa...

TACK för välkomnandet hem =) Trivs bättre än bäst, och tycker om min nya spelpoolish. Puss på dig, ses kanske imorrn, jag vill sola =)

Anonym sa...

uach försatår att det är tufft just nu! Ring mig när det blir outhärdligt! eller för sjutton ring mig ändå....
Saknar dig vännen!
/din vän för alltid