onsdag 20 februari 2008

Aj!

Det gör ont i hela kroppen. Knä, armbågar, lungor, hals, huvud, ögon. Mina kläder gör ont på min hud. Som tusen nålar ungefär. Varm och kall om vartannat. Jag orkar inte gå utan att bli andfådd och svimfärdig.
Det blir nog inte Las Vegas för mig imorgon. Vill så gärna följa med eftersom alla ska åka, men jag måste bli frisk och det blir man inte i Vegas. Jag har inte vilat någonting eftersom jag inte kan missa skolan och imorgon kan jag inte stanna hemma heller för jag har en midterm. Måste ta till vara på de tre dagarna jag är ledig över helgen.... Kan jag inte bli mirakulöst botad över natten så jag kan åka till Las Vegas med de andra????

Har fått några helt underbara mail från Marcus de senaste dagarna. Han upphör aldrig att förvåna. När jag saknar honom läser jag mailen om igen och då känns det genast bättre. Han är verkligen min dröm. Frida Mitchell, jorå, det klingar bra!

Jag måste plugga vidare... biology midterm imorgon... riktigt tråkigt. Jag vill inte veta vilket djur som äter vilket och vilka ämnen som går ner i jorden igen efter nån jäkla cykel är färdig. Det är bara få skiten överstökad!!

Inga kommentarer: